طراحی اپلیکیشن اندروید

زبدگان یکی از مطمئن ترین شرکت های طراحی اپلیکیشن اندروید در دنیایی که بیش از ۹۲ درصد ایرانی ها به موبایل مجهز شده اند ، لزوم طراحی اپ موبایل برای کسب درآمدهای جدید بر کسی پوشیده نیست. هر روزه اپ های متفاوتی با ایده های نو در حال ظهور هستند. بسیاری بر اساس اصول درست مهندسی نرم افزار ایجاد شده و هر روز در حال رشد بوده و البته بسیاری نیز از این اصول پیروی نکرده و شکست خورده و از دور خارج می شوند.شرکت زبدگان از اولین شرکت هایی است که در سطح کشور در زمینه تولید اپلیکیشن موبایل به صورت حرفه‌ای قدم برداشته است. در طی این سالها از طریق کمک به کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک تجربه ارزشمندی همراه ماست، خوشحال می‌شویم این تجربه را با افتخار در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی اپلیکیشن اندروید

در زمینه ی برنامه نویسی اندروید و یا طراحی اپلیکیشن اندروید که گاها با نام گجت های موبایل نیز خوانده می شود، شرکت زبدگان با ارایه ی این گزینه ی برونسپاری، شما را در این راه یاری خواهد کرد. نرم افزار های هوشمند موبایل شما از هر نوعی که باشد، با هر سلیقه و هر طراحی خاص برای آن در شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید زبدگان محدودیتی وجود ندارد. واحد طراحی و برنامه نویسی اندروید پردو مفتخر است که در تمام مراحل، از پردازش ایده، نیازسنجی، تحلیل و طراحی، پیاده سازی و آزمون و در نهایت مرحله نگهداری و پشتیبانی شما را یاری دهد. برای سفارش اپلیکیشن های موبایل خود، با چشم باز عمل نموده و کیفیت را مقایسه نمایید.  تضمین ما در این مورد، پروژه هایی است که این شرکت با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این تضمین وجود دارد که برنامه های اندرویدی که توسط شرکت زبدگان طراحی و تولید می گردد از بالاترین استانداردهای طراحی اپلیکیشن اندروید در دنیا بهره میگیرد و شرکت طراحی اپلیکیشن زبدگان با استفاده از از تبم برنامه نویسی مجرب خود مشتریان خود را تا رسیدن به بهره برداری از اپلیکیشن اندروید خود همراهی خواهد کرد.

جهت سفارش ساخت برنامه اندروید و سفارش اپلیکیشن اندروید به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت طراحی اپلیکیشن زبدگان تماس حاصل فرمایید.

مراحل ساخت اپلیکیشن

انتخاب طراحی و رنگبندی

وجود انواع طرح‌ها و قالب‌های آماده در پنل، به شما این امکان را می دهد تا هرچه سریع تر ظاهر اپ دلخواه خود را همانگونه که می‌خواهید طراحی کنید.

وارد کردن محتوا و صفحات

صفحات نرم افزار موبایل خود را بچینید و محتوای مورد نظر خود مثل متن، عکس، موسیقی و … را وارد کنید. برای مشاهده صفحات بخش افزونه‌ها را مشاهده کنید.

انتشار برنامه در مارکت‌ها

فایل خروجی اپ خود را به صورت استاندارد برای اندروید از پنل برنامه ساز اپتو دریافت کنید و آن را در مارکت‌های معتبر منتشر نمایید.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
    تماس با ما
    واتساپ
    سلام چه کمکی از ما بر میاد؟