برنامه نویسی اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید به خودی خود نیز به اندازه کافی دشوار و پیچیده می باشد. شما نه تنها نیاز به درک و یادگیری جاوا دارید، بلکه نیاز به نصب نرم افزار خاص اندروید و یادگیری تمام ویژگیهای منحصر به فرد آن، علاوه بر کلیات برنامه نویسی اندروید و توسعه نرم افزار دارید.
به طور کلی، تولید یک برنامه اندروید نیازمند کیت توسعه نرم افزار (SDK)، یک محیط توسعه مجتمع (IDE) مانند Android Studio یا Eclipse، کیت توسعه جاوا (JDK) و یک دستگاه مجازی برای آزمایش است. همه اینها کار را فقط برای راه اندازی اولیه انجام می دهد و شما در مرحله اولیه هستید، قبل از آنکه حتی به دنبال چیزهایی مانند سرویس های Google Play، اندازه صفحه نمایش، سطوح API و … باشید. 
اما تا اینجا اینها فقط مشتی از اطلاعات متراکم در مورد برنامه نویسی اندروید است و عدم درک آنها می تواند به اندازه کافی برای منصرف شدن از کار، حتی قبل از شروع نیز کافی باشد. هدف از این مقاله، ارائه یک راهنمای قابل استفاده و در دسترس برای ایجاد یک چشم انداز کلی و تلاش برای ایجاد برنامه ای است که در ابتدا کمی دلهره آور به نظر می رسد. توضیحات جزئی لازم و دید کلی به باقی مانده کار، برایتان ارائه خواهد شد تا یک طراحی اپلیکیشن اساسی داشته باشید و بتوانید شروع به تکرار و آزمایش کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

اگر شما به دنبال شرکت برنامه نویسی اندروید میگردید باید در ابتدا اطلاعاتی در مورد  برنامه نویسی اندروید و یا  شرکت های برنامه نویسی اندروید داشته باشید ما شرکت زبدگان با تیم حرفه ای خود در خدمت شما هستیم.
در عصر امروز بیشترین زمانی که افراد با گوشی های خود کار می کنند به اپلیکیشن ها اختصاص دارد. وهمین امر باعث شده است که یکی از مهمتر ین مشاغل و تخصص ها  در دنیای فناوری، حرفه برنامه نویسی و ساخت برنامه های موبایل باشد و نیز  صاحبان کسب کار و مشاغل را وادار به تهیه اپلیکیشن های اختصاصی مرتبط با حوزه کاری خود برای کارمندان ، علاقمندان و قشر هدف خود نموده است  که موجب تغییر و تحولی در کسب در آمد روز افزون آنها می باشد چرا که زمانی یک اپلیکیشن درکشور ما در اپ استورها قرار می گیرد به طور متوسط 50000 بار توسط کاربران دانلود می شود که این نه تنها به بخشی مالی کسب وکار کمک می کند بلکه می توانید در آن به معرفی برند و کسب خود  بپردازید و به راحتی اخبار و اطلاعات کار خود را  نشر دهید و در میان مردم شناخته تر شود که همین موضوع می تواند خود به افزایش در آمد آن شرکت کمک شایانی نماید.

بعد از پرس و جو  و سرچ در گوگل باید به برنامه ریزی شرکت برنامه نویسی اندروید منتخب توجه نمایید که  با چه پلتفرم و برنامه ای قصد به انجام ایده و هدف شما را دارند که با مقایسه بین آن ها می توان تا حد زیادی از حرفه ای بودن و کار بلد بودن شرکت برنامه نویسی اندروید مورد نظر اطمینان حاصل کرد پس در ابتدا از آن ها بخواهید که برنامه خود را برای شما شرح دهند.

برای رسیدن به یک ایده و هدف بعد تحقیق و جستجو در آن حوزه  نوبت یک برنامه ریزی ایده آل می باشد. شرکت برنامه نویسی اندروید رهام وب برنامه ریزی جامعی را بعد از مرور نیازها و ایده های شما  می نماید . از آنجایی طرح و احتیاجات هر اپی متفاوت می باشد در اینجا طرح کلی ایرا در اختار شما قرار می دهیم .

دمو ui وux

در این مرحله گرافیست ها آغاز به طراحی دمو اولیه برا اساس حیطه کاری و علم روز می نمایند و شما نیز می توانید با ایجاد تغییراتی در آن بر اساس سلیقه خود و کابرانتان آن را به اتمام برسانید. و باید به این نکته توجه داشته باشید که نمای گرافیکی زیبا و جذاب تاثیر بسزایی در جذب کاربر دارد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

برنامه نویسی

برنامه نویس اندروید با دانش وعلم خود به هر آنچه که شما به آن فکر کرده اید جامع عمل می پوشاند . کافیست از او بخواهید ! در واقع بعد مراحل ذکر شده ، طرح و برنامه ریزی کلی به برنامه نویس منتقل می شود و او طبق جمع بندی که شما  و  ما در فاز اول انجام  دادیم ،گام به گام مراحل را طی می کند  تا اپلیکیشن اندرویدی من باب سلیقه و نیاز شما برنامه نویسی شود.

تست اپلیکیشن

این مرحله پایان کار نیست بلکه باید  app را مورد بررسی و آزمون دقیق قرار داد تا با بر طرف کردن مشکلات و باگ هایی که از نظر دور مانده است اپلیکیشنی بی نقص را در اختیار کاربران قرار دهیم و سپس از طریق اپ استور هایی مانند گوگل پلی، بازار می توان اپ را  ارائه داد.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
    تماس با ما
    واتساپ
    سلام چه کمکی از ما بر میاد؟