ساخت اپلیکیشن در کرج

ساخت اپلیکیشن حرفه ای

زبدگان یکی از مطمئن ترین شرکت های ساخت اپلیکیشن در کرج که در دنیایی که بیش از ۹۲ درصد ایرانی ها به موبایل مجهز شده اند ، لزوم طراحی اپ موبایل برای کسب درآمدهای جدید بر کسی پوشیده نیست. هر روزه اپ های متفاوتی با ایده های نو در حال ظهور هستند. بسیاری بر اساس اصول درست مهندسی نرم افزار ایجاد شده و هر روز در حال رشد بوده و البته بسیاری نیز از این اصول پیروی نکرده و شکست خورده و از دور خارج می شوند.شرکت زبدگان از اولین شرکت هایی است که در سطح کشور در زمینه تولید اپلیکیشن موبایل به صورت حرفه‌ای قدم برداشته است. در طی این سالها از طریق کمک به کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک تجربه ارزشمندی همراه ماست، خوشحال می‌شویم این تجربه را با افتخار در اختیار شما قرار دهیم.

افزایش سود و توسعه کسب و کار با طراحی اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن در کرج

با توجه به رو به رشد بودن استفاده از گوشی های هوشمند ، ساخت اپلیکیشن موبایل برای شرکت ها و همینطور کسب و کارهای کوچک و بزرگ به منظور فروش بیشتر و خدمات رسانی هرچه بهتر اهمیت ویژه ای یافته است . این گوشی ها می توانند نیاز های روزمره کاربران را بخوبی جوابگو باشند . در هر لحظه و مکان در دسترس کاربران هستند و بصورت آنلاین به ارائه خدمات مشغولند . چه چیزی بهتر از این وجود دارد که به توان در هر لحظه از شبانه روز و فارغ از اینکه مشتریان شما در چه مکانی قرار گرفته اند ، به فروش محصولات خود و ارائه گوناگون خدمات کسب و کار خود بپردازید ؟!

کاربران امروزی تمایل بسیار زیادی برای انجام کارهای خود با گوشی همراه را دارند . تیم ویستا در زمینه ساخت اپلیکیشن در کرج به ارائه خدماتی نظیر مشاوره ، طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل و همینطور پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان خود می پردازد . تیم زبدگان با آنالیز دقیق رقیبان شما و همینطور نوع فعالیتی که دارید ، به انجام مشاوره و راهکارهای مناسب برای موفقیت شما می پردازد . الگویی مناسب برای پیشرفت و افزایش مشتریان ارائه می دهد . با توجه به نوع کسب و کار شما اقدام به طراحی اپلیکیشن با ویژگی هایی نظیر رابط کاربر پسند ، سهولت در استفاده و همینطور امنیت بالا در تبادل اطلاعات می کند .

هدف ما از طراحی اپلیکیشن بهبود کسب و کارهای بزرگ و کوچک وهمینطور افزایش سود شما می باشد . با توجه به مزایای استفاده روزافزون گوشی های هوشمند میان کاربران ، این فرصت به وجود آمده که بتوان خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه کرد و فروش بیشتری از این طریق بدست آورد .

شهر کرج با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالا ، مکان بسیار مناسبی برای اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل می باشد . زمانی که بخش غربی استان تهران بصورت یک استان مجزا با نام البرز شکل گرفت ، کرج به عنوان مرکز این استان انتخاب شد . تبدیل کرج به مرکز استان و همینطور گسترش مساحت این شهر باعث بالاتر رفتن نرخ جمعیت این شهر گردید . با گذر زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی این امکان برای مردم جامعه فراهم گردیدکه با استفاده از گوشی های هوشمند ، کارهای روزانه خود را براحتی انجام دهند . به راحتی با اپلیکیشن اینترنت بانک ، امور بانکی را انجام دهند ، با نرم افرار تاکسی اینترنتی در شهر جابه جا شوند و … که همگی آنها با هدف جذب کاربران بیشتر و افزایش سود انجام می پذیرد .

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

تاکسی های اینترنتی امروزه یکی از محبوب ترین وسایل برای حمل نقل می باشند . این تاکسی ها با قابیلت های متنوع و جدید سعی در این دارند که مسافران را با امنیت خاطر بسیار ، صرفه جویی در هزینه و وقت ، دسترسی در هر لحظه و و مواردی از این قبیل به ارائه خدمات بپردازند . در این مورد میتوان به طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و تپسی اشاره کرد .

طراحی اپلیکیشن خدماتی

از بهترین موارد طراحی اپلیکیشن می توان به طراحی اپلیکیشن خدماتی اشاره نمود . شرکت ها و افرادی که در بحث خدمات رسانی فعالیت می نمایند ، با توجه به پتانسیل بسیار بالا در استفاده از فضای اینترنت در مورد کسب کار خود به راحتی می توانند فعالیت های خود را عرضه کرده و با معرفی خدماتشان طیف وسیعی از مشتریان را جذب نمایند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی این امکان را برای کاربران فراهم نموده که بتوانند طیف وسیعی از کالاهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند . دیگر نیازی نیست که برای خرید یک کالای معین به یک نقطه دور از شهر سفر کنیم . در هر لحظه و مکان می توانیم به راحتی خرید نماییم ، محصولات گوناگون را مقایسه کنیم ، در وقت و هزینه صرفه جویی نماییم و …

پرسش و پاسخ

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده های شما ، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله . شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator و یا اینکه بروی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید.پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما از طریق تلفن و یا به صورت ایمیل ، توافقی بین طرفین صورت میگیرد و تمامیه موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته میشود و قرار داد میان طرفین بسته میشود .

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا ، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای می باشد . پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری انجام خواهد گرفت .

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن ،تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما(شامل توسعه ، امنیت ، پشتیبانی و … ) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد . پس از یک سال نیز در صورت رضایت ، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

بله . پس از طراحی اپلیکیشن و تکمیل همه فرایند های ساخت،یک پنل مدیریتی اپلیکیشن + سورس کد اصلی طراحی اپلیکیشن به مشتری محترم داده می شود.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
    تماس با ما
    واتساپ
    سلام چه کمکی از ما بر میاد؟