ساخت اپلیکیشن سفارشی

طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارشی در بسترهای اندروید، ios به بخش جدایی ناپذیر برای بسیاری از کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. با افزایش روز افزودن تعداد و کیفیت تلفن های همراه هوشمند و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور دیگر کمتر کسی است که دسترسی به اپلیکیشن های آنلاین موبایل برایش مقدور نباشد. طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت سفارشی به همراه وب سرویس های مورد نیاز برای اپلیکیشن های آنلاین از جمله تخصص های تیم زبگان است. اگر به یک اپلیکیشن موبایل با قابلیت مدیریت محتوا از طریق پنل مبتنی بر وب نیاز دارید، تیم فنی ما آماده ی ارائه خدمت به شماست. طراحی اپلیکیشن اندروید، ios به همراه وب سرویس های مورد نیاز می تواند کسب و کار شما را به خوبی به کاربران روزافزون تلفن های همراه هوشمند معرفی نماید. گرافیک زیبا برای اپلیکیشن شما، سرعت مناسب بارگذاری اپلیکیشن و کاربری آسان از ویژگی های اپلیکیشن شما خواهد بود وقتی که طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارشی خود را به تیم زبدگان بسپارید. برای اپلیکیشن سفارشی شما یک پنل مدیریت تحت وب برای مدیریت داده ها و محتوای اپلیکیشن، طراحی و در اختیار شما قرار داده می شود تا براحتی بتوانید اپلیکیشن های خود را مدیریت نمائید. هزینه های طراحی اپلیکیشن موبایل بستگی به امکانات و ویژگی هایی دارد که شما مد نظر دارید. اینکه شما به پرداخت آنلاین درون برنامه ای نیاز دارید یا خیر، ورود و ثبت نام دارید یا خیر، به طراحی سفارشی نیاز دارید یا خیر، همگی تعیین کننده ی هزینه طراحی اپلیکیشن شما خواهد بود. ما در زبدگان به دلیل امکانات و دانش فنی خوب توانسته ایم با در نظر گرفتن کیفیت خوب، هزینه های تمام شده برای مشتریان را کاهش دهیم و قیمت های بسیار مناسبی برای مشتریان ارائه دهیم.

  • عقد قرارداد

    واریز 60% از مبلغ قرارداد (پیش پرداخت)

  • ارائه اطلاعات متنی و گرافیکی

    ارائه اطلاعات متنی و گرافیکی توسط کافرما حداکثر 3 روز کاری.

  • شروع طراحی توسط زبدگان

    شروع طراحی توسط متخصصین زبدگان

  • ارائه نسخه اولیه

    ارائه نسخه اولیه به کارفرما جهت گرفتن نظر حداکثر 10 روز کاری (در این مرحله کارفرما می تواند تمامی تغییرات مد نظر خود را که در حدود قرارداد می باشند را به صورت یک لیست آماده و به مجری تحویل دهد.)

  • اعمال نظرات کارفرما

    اعمال نظرات کارفرما

طراحی اپلیکیشن در کرج
  • ارائه نسخه نهایی به کارفرما جهت اعمال نظر نهایی

    ارائه نسخه نهایی به کارفرما جهت اعمال نظر نهایی(در این گام کارفرما می تواند تغییراتی را که در گام های قبل درخواست داده بود را بررسی نماید و نظرات خود را جهت اصلاح تغییرات بیان کند حداکثر 5 روز کاری).

  • پرداخت 40% از قرارداد توسط کارفرما

    پرداخت40% دوم از قرارداد توسط کارفرما

  • تغییرات نهایی در سیستم

    انجام تغییرات نهایی و آماده سازی جهت انتشار

  • انتشار نهایی سیستم

    انتشار نهایی اپلیکیشن.

  • پایان پروژه و شروع پشتیبانی رایگان

    در صورتی که در سیستم همچنان باگ وجود داشته باشد در طول مدت پشتیبانی همچنان با شما هستیم

همه ما می دانیم که فناوری ها در حال تحول هستند و در سال ۲۰۱۸ پیش بینی می شود تغییرات خوش آیندی را شاهد باشیم. ترندهای اخیر در ساخت اپلیکیشن نه تنها فرایند ساخت را راحت می کند بلکه به کسب و کارها کمک می کند پیروز میدان های رقابت باشند. با اینکه مزایای بسیاری زیادی برای ساخت اپلیکیشن سفارشی وجود دارند؛ ما به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

صرفه جویی در زمان و هزینه

اپلیکیشن های عمومی که در قالب پکیج طراحی می شوند که برخی ویژگی ها و امکاناتش به درد شما می خورد ولی برخی از آن ها به درد شما نمی خورد و شما مجبورید پول آن را پرداخت کنید. اما در اپلیکیشن های سفارشی همه امکانات و ویژگی هایش مطابق نیازها و خواسته های کاربرانش طراحی می شود. خودشان تصمیم می گیرند که به چه چیزی پول پرداخت کنند.

حداقل سرمایه گذاری

ترتیب شرکت ها و سرمایه گذارها از هزینه های لایسنس نگرانی ندارند. ساخت اپلیکیشن سفارشی به سرمایه کمتری نیاز دارد و فرایند طراحی و توسعه هم آسان است. سرانجام کاربران، اپلیکیشنی را می خواهند که به طور منظم بروزرسانی شود. نرخ بازگشت سرمایه بیشتر باشد و اپلیکیشن سفارشی گزینه عالی است.

ارائه امنیت بالای کسب و کار

این اپلیکیشن ها به شیوه مخصوص متناسب با نیاز کاربرانش ساخته می شوند و سطح بالایی از امنییت را دارند. بنابراین هوشمندانه است که در مدل تجاری خود اپلیکیشن سفارشی داشته باشید تا هکرها نتوانند نفوذ کرده و داده های حساس شما را دزدی کنند.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
    تماس با ما
    واتساپ
    سلام چه کمکی از ما بر میاد؟