طراحی سایت با ASP و #C

طراحی سایت با asp و #c یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک سایت و اپلیکیشن بدونه محدودیت است با توجه به سرعت خیره کننده ای که دارد باعث می شود که کاربران از کار با این دسته از سایت ها و اپلیکیشن ها لذت ببرند. ASP.NET یکی از موفق ترین فریم ورک های توسعه برنامه های وب توسط مایکروسافت است.

طراحی سایت با asp از ویژگی های خیلی خوبی برخوردار می باشد مانند سرعت بسیار بالا، امنیت فوق‌العاده، عملکرد بالا، پشتیبانی از همه پلت فرم ها و… که باعث شده یکی از محبوب ترین فریم ورک های دنیا باشد.

ویژگی های زبان asp

امنیت بالا
سازگار با SQL Server
سرعت بالا
MVC و فریم‌ورک Web API
WebSockets و SignalR
بدونه محدودیت

ای اس پی (ASP) چیست؟

Asp.net یک اپلیکشن متن باز (Open-Source) سمت سرور (Server-Side) می باشد که  در ایجاد نرم افزارهای تحت وب و طراحی سایت های داینامیک مورد استفاده قرار میگیرد. این فریم ورک که توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده به برنامه نویسان این قابلیت را می دهد که بخوبی به طراحی سایت داینامیک بپردازند و انواع برنامه و اپلیکیشن های تحت وب را طراحی و تولید نمایند.

یکی از ویژگی های فوق العاده ASP.NET پشتیبانی از فیلترهای قابل توسعه است.

سیستم کشینگ (Cashing) عالی

این ویژگی که باعث می شود سرعت سایت شما را به شکل چشمگیری بالا ببرد به ASP.NET اجازه می دهد خروجی تولید شده توسط یک صفحه را ذخیره کرده و این محتویات را برای درخواست های بعدی کاربر، به کاربر ارائه دهد.

کار بر روی اکثر پلت فرم ها

با معرفی NET Core. ، اکنون می توانید برنامه های ASP.NET ایجاد کرده و آنها را در Windows ، Linux و macOS مستقر کنید.

MVC و Web API

قبل از اینکه ASP.NET Core در کار باشد ، برنامه نویسان بیشتر از دیزاین پترن MVC و Web API  برای ایجاد وب سایت ها با ASP.NET استفاده میکردند. MVC برای ایجاد برنامه های تحت وب که HTML را ارائه می دهند طراحی شده است. Web API برای ایجاد خدمات RESTful با استفاده از JSON یا XML طراحی شده است.

ASP.NET Core ، MVC و Web API با هم ادغام شده اند و همیشه همپوشانی زیادی یکدیگر داشته اند. MVC همیشه می تواند داده های JSON را به جای HTML برگرداند. ترکیب آنها یک حرکت خوب بود و توسعه را ساده می کند.

همراه با ASP.NET Core ما Razor Pages جدیدی نیز داریم. آنها دیزاین پترن MVC را گسترش می دهند تا امکان کنترل و مدل سازی جنبه های یک صفحه همراه با اتصال دو طرفه فراهم شود.

مراحل طراحی سایت با asp

برای طراحی سایت در کرج با asp عوامل زیادی را باید در نظر گرفت که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

طراحی گرافیکی سایت (UI)

در این مرحله با توجه به نیاز های مشتری و رنگ سازمانی کسب کار صفحه های کاربری سایت طراحی و تولید می گردد.

طراحی فرانت (پیاده سازی صفحات)

مرحله بعد که صفحات گرافیکی توسط مشتری تایید و ویرایش شد شروع به کد نویسی تمیز، رعایت اصول سئو و پیاده سازی آن روی وب سایت می گردد.

پیاده سازی بک‌اند 

در مرحله بعد برنامه نویسان شروع به کدنویسی بک‌اند سایت شما می کنند.

تحویل و پشتیبانی

در مرحله آخر سایت را روی هاست  بارگزاری کرده و بعد از آزمون خطا های فراوان برای رفع ایرادات ممکن و تایید از سوی مشتری سایت در دسترس همگان قرار می گیرد.

سوالات متداول

شرکت زبدگان وب هر نوع سایتی را اعم از شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، املاک ، پزشکی ، حقوقی ، فنی مهندسی و … می تواند با وردپرس یا cms اختصاصی طراحی کند

هزینه طراحی سایت با asp یا تهران بستگی به نوع پروژه و کسب و کار شما دارد. برای مثال سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند معمولا هزینه کمتری نسبت به cms اختصاصی دارند.

طراحی سایت با وردپرس برای سایت های شرکتی حداکثر در یک هفته و برای سایت های فروشگاهی حداکثر در دو هفته کاری انجام می شود. زمان لازم برای طراحی سایت با c# بسته به نوع پروژه متفاوت است.

سفارش طراحی سایت با asp

تماس فوری